MUUTOKSIA LASKUIHIN JA SÄHKÖISIIN PALVELUIHIN

Keravan Energia -yhtiöiden vuonna 2016 alkanut asiakastietojärjestelmäprojekti etenee vauhdilla. Uusi Synerall-asiakastietojärjestelmä on parhaillaan kehityksessä, ja se otetaan käyttöön alkuvuodesta 2018. Hanke käynnistettiin, sillä vanhentunut asiakastietojärjestelmämme esti liiketoiminnan kehittämisen.

Näkyvimmät muutokset uusi järjestelmä tuo laskuihin ja online-palveluihin. Tähän saakka asiakkaidemme käytössä on ollut kaksi palvelua; OmaEnergia ja Online-palvelu. Jatkossa yksi kirjautuminen uuteen Portal-palveluun riittää. Portalissa asiakkaamme voivat päivittää asiakastietojaan, seurata energiankulutustaan, tarkastella laskujaan, lähettää viestejä asiakaspalveluumme ja vastaanottaa henkilökohtaisia tarjouksia.

asiakaspalvelija

Synerallin myötä laskujemme ulkoasu muuttuu helppolukuisemmaksi. Myös sisältöön on tulossa muutoksia, sillä esimerkiksi laskujen viitenumerot vaihtuvat. Tiedotamme asiakkaitamme Synerall-asiakastietojärjestelmän tuomista muutoksista tarkemmin ensi vuoden puolella. ∎

Kuva: Annika Segerstråle-Lötjönen

Jaa tämä artikkeli